POSLOVNI OBJEKTI
Upravljanje poslovnih objektov
Pri upravljanju poslovnih objektov se prilagajamo konkretnim zahtevam etažnih lastnikov in jim ponudimo celovito upravljanje z objektom (izvajanje ogrevanja, hišniških opravil in drugo) skladno z zakonodajo, pravili stroke in dobrimi poslovnimi običaji.
Redno upravljanje obsega:
- pripravo in izvedbo zbora etažnih lastnikov, upravnih in nadzornih odborov,
- redno vzdrževanje in obratovanje skupnih delov,
- porazdelitev in izterjavo obveznosti,
- upravljanje z rezervnim skladom stavbe,
- zastopanje etažnih lastnikov v poslih upravljanja, vložitvi tožb, izdaji dovoljenj in soglasij,
- priprava načrta in izvedba vzdrževalnih del,
- poročilo o upravnikovem delu,
- ažuriranje registrskih podatkov stavb,
- zbiranje, vodenje in obdelovanje podatkov o stavbi, lastnikih in uporabnikih, skladno s pooblastili in veljavno zakonodajo,
- izvedba rednih vzdrževalnih del manjše vrednosti na skupnih delih stavbe,
- druge naloge po sklepih etažnih lastnikov in sklenjenih pogodbah.

